sesekali jadilah kawan yg mendengar dari yg hanya bercerita..ambil lah masa untk memahami hati dan perasaan kawan..kerana dia juga ada rasa takut,ada rasa bimbang,sedih dan kecewa..dia juga ada kelemahan dan dia juga perlukan kawan sebagai kekuatan...jadilah kita kawannya itu.....
Pink Lollipop

Wednesday, December 21, 2011

19 disember 2011

Date:19 Disember 2011.

Time:12.00 am

Location:Kuala Lumpur

Hari yang paling indah...huhuhuhuh...time nie an bezday aku pastu kat K.L lak uh....mlm uh kuar ngan my sayang n adk aku sbb nk g beli mkn pastu mlm uh my sayang wish my bezday ....huhuhuhuh...sweet sgt....esok kul 11 g kuar ngan my sayang ag...best gila...g jln2 tgk wayang pastu dye wt surprise plak...huhuhuhuh...wah!terharu gile....sampai aku mengalir kn air mata....huhuhuhuh....hari yg paling menggembirakan aku la .....thanks sayang wt sume uh...aku sgt sayang n cinte kat kau la sayang Muhammad Amin b. Azmi.....mmmuuaahh3...hehehe...

No comments:

Post a Comment